FAQ

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen na het plaatsen?

Omdat gepersonaliseerde producten vaak snel in verwerking gaan, zijn wijzigingen niet altijd mogelijk. Neem zo snel mogelijk contact op, dan bekijken we samen wat nog kan.

Wat als ik een foutje heb gemaakt in de naam of tekst?

Controleer je personalisatie altijd goed vóór het afronden van je bestelling. Merk je toch een foutje op? Laat het zo snel mogelijk weten, dan kijken we samen wat nog mogelijk is.

Zodra de verwerking gestart is en het item gepersonaliseerd werd, kunnen wijzigingen niet meer doorgevoerd worden. Keppelou kan in dat geval niet verantwoordelijk worden gesteld voor foutief ingevoerde personalisatiegegevens.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor leveringen binnen België zijn er twee verzendopties:

Standaard verzending (€7,95)
Bestellingen worden binnen maximaal 10 werkdagen verzonden.

Spoedbestelling (€14,95)
Je bestelling wordt binnen 48 uur op werkdagen verzonden.

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen in Wevelgem, steeds op afspraak.

Hoe lang duurt de verzending/levering?

Bij standaard verzending wordt je bestelling binnen maximaal 10 werkdagen verzonden.
Kies je voor spoedlevering, dan wordt je pakket binnen 48 uur op werkdagen verzonden.

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.
Daarna neemt de vervoerder (Bpost) de levering over. De levertijd binnen België bedraagt doorgaans 1 tot 2 werkdagen, maar kan uitzonderlijk variëren. Keppelou kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen bij de vervoerder.

Kan ik een bestelling annuleren?

Bestellingen met personalisatie kunnen niet geannuleerd worden zodra de verwerking gestart is. Voor niet-gepersonaliseerde items mag je ons steeds even contacteren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kan je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst annuleren en binnen de 20 dagen terugsturen, op eigen kosten. Dit geldt niet voor:

  • Gepersonaliseerde producten
  • Gebruikte, beschadigde of incomplete artikelen
  • Artikelen in solden

Meer info vind je op onze algemene voorwaarden.

Wat als mijn artikel niet op voorraad is?

Als een artikel onverwacht niet meer beschikbaar is, brengen we je daar binnen 2 werkdagen van op de hoogte en zoeken we samen naar een oplossing.

Wat als mijn artikel beschadigd is aangekomen?

Meld schade binnen7 dagen na ontvangst via info@keppelou.be, liefst met foto’s. We bekijken dan hoe we dit snel kunnen oplossen.

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur gerust een mailtje naar info@keppelou.be of neem contact op via onderstaand contactformulier.

Ik help je graag verder!

Contactformulier